مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 03:502020-11-09سياسي

در امتداد رزمایش مومنانه | هزار سبد حمایتی در اختیار نیازمندان ساروی قرار گرفت


فرمانده پایگاه بسیج ثارالله حوزه مقاومت ساری، از اهدای بیش از هزار سبد کالا، لوازم التحریر، غذای گرم و تبلت در این روزها خبر داد و گفت: در ادامه رزمایش مومنانه اهدای این لوازم صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در حالی که از جاخوش کردن ویروس منحوس و ناشناخته کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس منحوسی که محدودیت های بسیاری ایجاد کرد، گامی هر چند کوچک از مردم برای مردم در جهت التیام دردها و مشکلات همنوعان مان، همچنان ادامه دارد.

حافظ نجفی فرمانده پایگاه بسیج ثارالله حوزه مقاومت ساری، در گفت وگو با فارس از اهدای بیش از هزار سبد کالا، لوازم التحریر، غذای گرم و تبلت در این روزها خبر داد و گفت: در ادامه رزمایش مومنانه بیش از هزار سبد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حسینیه روستای ولاشد جاده ساری نکا جمع آوری و بین مردم این حوزه توزیع شد.

وی افزود:  به علت شیوع ویروس منحوس کرونا ، مردم و دانش آموزان بسیاری آسیب دیدند همچنین عده ای به علت اوضاع مالی نامناسب از تحصیل جا ماندند، از این رو اهدای این کمک ها ضروری است.

نجفی خاطرنشان کرد: تا دور شدن و از بین رفتن کامل این ویروس این نهضت ادامه خواهد داشت، قطعا خدای متعال و مردم نوع دوست در ادامه نهضت کمک حال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امتداد رزمایش مومنانه | هزار سبد حمایتی در اختیار نیازمندان ساروی قرار گرفت

در امتداد رزمایش مومنانه | هزار سبد حمایتی در اختیار نیازمندان ساروی قرار گرفت